Archive for August, 2013

Student Accommodation Complex UTM

Posted: August 28, 2013 in Useful

Contractor -Ahmad Zaki

4 Towers (27 storey building, 11 etc )

Consist of

Bowling, multipurpose hall, swimming pool, commercial center

 

accommodation 500 rooms (300 double room, 150 single, 50 etc

3 years contract from July 21st, 2013 to July 21st, 2016

 

Posted: August 27, 2013 in Uncategorized
<html>
	<head>
		<meta name="msvalidate.01" content="DBD581727416174DC416B0520FB60B6D" />
		<title>Your SEO optimized title</title>
	</head>
	<body>
		page contents
	</body>
</html>

Pontificate : 19 April 2005 – 28 February 2013 (7 years, 315 days)

Name : Joseph Aloisius Ratzinger

Place Of Birth : Bavaria Germany

2006 Current pope statements & lectures he said apologize for Muslim’s world.

He said sorry, he was misunderstan.

Where at least 35 Bishops and 8 Priest embraces Islam.

Many of them chooses to hidden, fearing for the life.

Why should their fear for their life

Vatican going to harm them.

Read very dangerous book – THE ENTITY by Eric Frattini

Secret operations bloody are again opponent

Good reason to fear the life

Hide from public life

This pope quick his job

Remain hidden from the world

2006

8 of them (Bishop and Priests) travel to South Africa to practising Muslim life

3 remain inside Vatican, undercover Muslim after embrace Islam

Priest embrace Islam is nothing new

Esam Mudeer said,

Willing to go there on live, to who call (him) lies to responds

“Demanding respond to my claims”

” I dare the Vatican call me liar to respond.  Official Vatican normally respond “No Comment”

Over 7 years (untill Feb 16th 2013) Vatican kept silent about that “No comment”

ACCUSATION ON POPE BENEDICT XVI

In Daily Telegraph Britain’s head line

He accused of ‘Crime Again Huminity’.

“I wrote to him, but no reply” said Esam Mudeer.

Not a single man from Vatican, They are silent

They don’t explain why Pope quits

Coz Catholic don’t expected Pope can quits

They fine many troubling shocking face to the core

It Can Happen to them

Many new paper in the world shocking

How it was disturbing many Catholic Church and many members of Catholic

First the told quits

Quit for leaks the information that might have had

kept coming with different reasons

MANUSCRIPT IN SECRET ARCHIVE

Vatican have secret archives

Vatican have of thousand of manuscripts the were document leak from Vatican

This why some member of Vatican becoming Muslim every year

ESAM MUDEER SAID (he is a Researcher, Journalist, Vatican Affair and Compare of religion)

I have physical evident to prove my claim

Please face me live in television

Talk to you face to face

Show you what physical evident to support what i am saying

Please contact the Vatican near you and lets them listen to this

I promise u will say no comments

Secret Vatican document was leak outside the Vatican (Google ‘Vati Leak’)

Thousand of Thousand Vatican document was leak

among this material that was manuscript of the ‘Gospel Of John’ in Aramaic (language) translated from Greek to Aramaic

among 2 others ancient copy of manuscript from collections of at least 850,000 manuscript the Vatican have

No more secret by the way

Still have many manuscript hidden from Vatican

This ancient manuscript has the name of Muhammad

this radical and attacked his (Pope Benedict XVI) lectures in 2006

Muhammad is in Bible

See your self

open the heart

The message get across

from secret Archive Vatican Library

 

——————————————————————————————————

Pope Benedict quit his post as Pope for the Catholic Church

he was the first to do so in over 600 years

 

see more at:

http://islamnewsroom.com/news-we-need/1800

Tanda-tanda sudah mati

Posted: August 23, 2013 in fakta menarik, Islam

biasanya 15 min kemudian

1. Dagu renggang (ternganga)

2. Telinga jatuh

3. Belakang rapat (biasa tulang belakang melengkung, boleh hulur tangan dibawahnya)

4. Kening jatuh

Source : Ust Abdullah Khari

Tanda-tanda kematian yang baik dah dpt nikmatnya

1. Bibir kering

2. Mata mengalir air

3. Dahi berpeluh                                                                                                                                                       Menurut kitab Buluqhul Maram dahi berpeluh ada ulamak mentafsirkan ia simbolik kepada kerja kuat                  kerana mencari nafkal halal

Sebaliknya jika Dengkur kuat, mulut berbuih atau muka merah padam (dah mula azab) (jangan berkata-kata apa2 kerana Allah adalah sebaik-baik penilai, semoga Allah mengampunkan atau mungkin itu Allah mahu mengankat darjat hambanya dengan kesusahan di saat-saat akhir)

sources ; Ust Ismail Kamus

England 2013

Posted: August 23, 2013 in Uncategorized

Ada elaun untuk penganggur

ada elaun untuk baby (kos lampin, susu dll)

Cukai tinggi hingga 50% dari pendapatan, sebab tu pemain bola tak suka main di EPL

Civic minded sgt tinggi

 

TARIK KERETA UNDANG2 2013

Posted: August 23, 2013 in Uncategorized

kerajaan bertindak demi keselamatan pengguna

 

Boleh tarik cuma dari jam 9pg hingga 5 petang sahaja (waktu Pejabat)

Geran kena bagi walau bayar tak cantik (tak boleh tahan)

Jual beli kereta deposti bank pegang

Tak boleh sambung bayar, kedai kereta kena beli dulu dari owner kalau nak jual

Sudah bayar lebih dari 50% nilai pinjaman, kena mohon surat perintah mahkamah baru boleh tarik kereta

Kalau tak ikut peraturan boleh report pada KPDN HEP

 

Syiah

Posted: August 6, 2013 in fakta menarik, Islam

– Para sahabat dikatakan kafir dan murtad

– Amat memusuhi para sahabat

– Saidina Ali berkongsi kuasa dengan Allah memilih ahli syurga dan neraka

– Pahala Ahli Sunnah Allah beri pada Ahli Syiah

– Dosa Syiah Allah beri pada Ahli SUnnah

– Dikatakan Imam Mahdi akan sembelih kanak-kanak Ahli Sunnah (untuk menumpahkan darah, kerana dosa nenek moyang kamu dulu telah membunuh Saudina Ali)

Kitab Syiah – “Usul Al Kafi” tulisan Al Khulaini (kalau kita mcm Imam syafie la)

Khomeini tuduh

– Ahli Sunnah seperti umat terdahulu (Yahudi dan Nasara), menokok tambah Al-Quran dan membuang ayat yang menyatakan Ali sebagai Khalifah, bukan para sahabat

– Umar pernah berkata “sehelai bulu dada Abu Bakar pun tak mampu aku tandingi”

Imam 12

– Bermula dari Ali, Hassan, Hussain dan anak cucu keturunan mereka hingga yang terakhir Imam ke 12 (Imam Mahdi)

– Tidak sah iman jika tidak percaya

– Maksum

– Kedudukan lebih tinggi dari Nabi dan Rasul (Rasul dan nabi berkedudukan dibawah Imam 12)

– Taat Imam 12 wajib seperti rasul dan nabi

–  Ada kuasa menghalalkan dan mengharamkan sesuatu

– Imam tahu kejadian masa depan dan belakang

– Setiap pagi dan malam, Semua amalan makhluk akan dibentangkan pada Imam 12

– Mikraj tiap-tiap malam jumaat

– Ajal maut dalam kuasa Imam 12

– Miliki Dunia dan Akhirat

– Ada kuasa memberi apa yang dikehendaki

– Ilmu seluruh para nabi

– Tiada pergerakan yg bergerak di Alam melain ia diketahui oleh Imam 12

SOLAT

– 3 waktu sahaja Subuh Zohor Magrib

– Zohor jamak Asar, Magrib Jamak Isyak

– Seorg ust berkata di Iran cuma azan 3 kali

– Jamak kerana kita adalah musafir ke negeri akhirat lebih dari 90km

– Batal solat jika sebuat ‘Amin’ (sebut amin dalam solat kerana taqiyyah, sifat berpura-pura bukan Syiah)

– Sujud atas tanah Karbala (berbentuk bulat) wajib jika tidak solat tidak sah) (Di sediakan dalam kotak di rumah-rumah ibadat mereka)

– Lepas solat wajib tepuk lantai 3 kali (syarat sah tutup solat)

– Ada yang solat takbir 3 kali (kita 1 kali saja)

– Ada solat 2 rokaat pertama baca Al-Fatiah, 2 rokaat seterusnya selawat (tanpa Al-Fatihah)

sedangkan :

(Bagindan Rasulullah SAW bersabda “solatlah kamu sebagimana kamu lihat aku solat”

Solat Jenazah

– 5 Takbir

– Tiada Al-Fatihah

– Sesetengah menulis nota pada jenazah di dahi, tangan dan kaki.

 

 

 

–  Syiah tuduh Umar ibn al-khattab  bunuh Fatimah

–  Fatimah wafat selepas 6 bulan Rasulullah wafat

– Org Syiah bersyair di kubur Nabi dan Fatimah katanya “Wahai Rasulullah, sesungguhnya ketika Fatimah berada dalam rumahnya, Umar telah membakar pintu rumah dan menendang pintu, tertimpa pintu itu atas dada anakmu Fatimah, dengan itu lukalah dan terbunuhlah Fatimah, sesungguhnya Umar pembunuh anakmu ya Rasulullah”

– Seorg baca syair, yg lain menangis meratapi kejadian sedih ini.

-Ramai pengikut Syiah percaya tentang cerita ini dan membenci para sahabat, sedangkan cerita ini adalah rekaan org munafik untuk memecah belahkan umat Islam.

-Fatimah ingat tanah di Khaibar yang ditinggalkan oleh Rasulullah boleh diwarisinya, tetapi Abu bakar berkata “aku dengar Rasulullah berkata para ambia tidak mewarisi” termasuk tidak berhak walau anak Abu Bakar sendiri iaitu Saidatina Aishah (isteri Nabi)

-Isu ini dijadikan bahan untuk memecahbelahkan keluarga nabi dengan para sahabat

-Syiah mengganggap para sahabat menindas keluarga Fatimah.  Menganggap  Ali membenci para sahabat

SEDANGKAN

-Ali ada 14 anak (antaranya bernama Abu Bakar, Umar dan Uthman) sebagai tanda menghormati sahabat2nya, Jadi dakwaan Syiah ini tidak benar

-Hassan dan Hussain juga masing2 ada anak bernama Abu Bakar dan Umar

-Syiah believed to 12 Imams

-1st Ali, 2nd Hassan, 3rd Hussein, 4th. Ali bin Hussain (Zainul Abidin), Muhammad bin Ali (Imam Muhammad Baqir), Jaafar bin Ali (fiqh Jaafriyyah) pass away 147 after Hijrah (Abu Hanifah pass away 150 AH),

-Sons of Imam Jaafar is Musa Khadim as Imam no 7, 8th Imam Ali Reza, 9) Muhammad Taqi, 10) Ali Naqi

-11 is Hassan Askari and the last is Imam Mahdi

-5 from 11 of this imam have sons with name of Abu Bakar and Uthman

-Same of them accused Aishah poisoning Rasulullah

BUT

-list of Imam with daughters name is Aishah are -Jaafar Saddiq, Musa Khadhim, Ali Reza and Ali Naqi

-Anak Abu Bakar (Aishah) dan anak Umar (Hafsah) adalah isteri Rasulullah.

-Ummi Khulsum adalah Cucu Rasulullah, anak Ali dan Fatimah dan adalah isteri Umar (Umar sgt berhajat agar keturunannya dari darah Rasulullah) 3 imam iaitu Hassan, Hussain dan Ali setuju (mereka adik beradik seibu sebapa dengan Ummi Khulsum (Ali + Fatimah)) (adakah mereka setuju jika meraka dianggap Umar sebagai musuh? sudah tentu tidak)

-Anak Hussain (Fatimah dan Sakeenah) adalah isteri kepada cucu-cucu Uthman

Ref

https://www.facebook.com/photo.php?v=615973781767255

https://www.youtube.com/watch?v=WAJQk_L_-zY