Penipu rhopenyer dia

Posted: November 9, 2010 in Lawak

Azraei dan abu pegi berkhemah di ayor terojon Ulu Kenaih semase cuti sekolah….

situasi semase berjalan ke tempat perkhemahan.. haghi dah senje …

Abu: ish… banyak betol bunyi binatang kat sini.. memekak je ler!

Azraei: Oiii.. abu… kalu bunyi2 tu jangan ditegor.. bahaye…

Abu: ate…kenape pulak..tak boleh ditegor..

Azraeii: ishh…., tak kan kamu tak taupulak…?? atok aku kate, kalau sesuatu dalam utan di tegor.. nanti dier datang…

Abu: miker ni, bior bebetul Azraei……

Azraei: betoooiiii.. kalau teman tipu…., maknenyer tipu le atok teman…..

suasane ketike itu jadi senyap… sunyi sepi…

Azraei : tapi…setahu teman ler…, atok teman tu memang penipu….

Abu : (bengang) peghonah miker nampak tak orang makan sardin dengan tin tin sekali ??

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s