Kubur atas kubah

Posted: November 9, 2010 in Uncategorized

AKU TAK SURE CITER NI BETUL KE TAK????????????????????????????????????????? macam tak ada asas jer

 

Gambar ini diambil pada tahun 2007M/1427H

Pembenci Rasulullah s.a.w. Terpanggang di atas
Qubbah Khadhra (Kubah Hijau Makam Rasulullah s.a.w.) !!!

Kata-kata Syeikh Az-Zabidi: “Musuh-musuh Rasulullah s.a.w., selepas menghancurkan makam-makam mulia di perkuburan Al-Baqi’, mereka beralih ke kubah makam Rasulullah. Salah seorang daripada mereka pun naik ke puncak kubah untuk menghancurkannya, serta-merta Allah mengirimkan petir/api menyambar orang tersebut… dengan hanya sekali sambaran lelaki itu pun terus kejang dan mati sedangkan jasadnya melekat di atas kubah yang mulia itu.

Hingga kini tiada seorang pun mampu menurunkan mayat tersebut dari atas kubah. Kemudian seorang yang sangat soleh bermimpi berjumpa Nabi s.a.w. dan memberitahunya bahawa tidak akan ada seorang pun yang mampu menurunkan mayat tersebut. Dengan kata lain, orang tersebut “dikuburkan” di atas kubah itu; dengan meletakkan sesuatu di atasnya sebagai penutup…. semoga menjadi ‘ibrah dan pengajaran.”

P/S Mungkin ramai lagi yang belum pernah tengok gambar ini meskipun dah lama….

Comments
  1. Rizal says:

    Masyaallah……

  2. hmnba allah says:

    cerita bohong alias dusta , ini di reka org2 sufi atau tariqat yg sesat .

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s