kaki terapit laa

Posted: November 9, 2010 in Lawak

kisah terjadi…pasai…budak dua orang ni tak der lesen nak bawak motorsikal..” “L” pun tak der… “P” aper lagi ler…
pun haram tak der juga…

habih demer ni nak naik motor nak pergi ke Tanjung Belanja…
kat pekan selalu ader polis Trafik buat spek chot…terbalik spot check…

dia bagi tau kat kawan yang memboncheng kat belakang…kalau nampak ader Polis Trafik kamu jerit Trafik…tau…
okay ler kata kawannya tu…

demer pun naik ler motor berdua…topi keledar pun haram tak ader…

entah macammaner agaknya…
tengah sedap sedap naik motor tu…joli sakan kat pekan Tanjung Belanja ler katakan..tetiba ….dengan tak disangka sangka…berdeguih…
terlanggor ler seketoi batu…
bila terlanggor batu tu tadi…nak jadi ceriter…

kawannya yang kat belakang tu..
kakinya termasuk kedalam rim tayar motor belakang…
tau ajer ler menjerit ler kawannya tu…TERAPIT…TERAPIT…TERAPIT…
kata nya sekuat hati …tau ajer ler orang dalam kesakitan yang teramat sakit…kaki dah terapit dalam rim tayar motor…

bila kawan yang depan dengor macam kawan nya bagitau ader polis Trafik…apalagi ler…
diperahnya pemulas minyak motor tu selagi mau…dah jauh agaknya …dah raser selamat…berenti ler dia…baru dia sedor..kawannya dah pengsan…ropernya kaki nya tersepit kat tayar motor belakang…

ngaper yop kamu tak kabor yang kaki kamu terapit…
aku ingat kot ader Polis Trapik…tu yang aku pederaih selagi mau…
tu ler akibat menunggang tanpa lesen dan sebagainya…yang sepatut ader…
seroper ler juga orang kalau dah takut …tunggui kayu pun disangkanya hantu…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s