Balik karang boleh ambil?

Posted: November 9, 2010 in Lawak

kisah ini dari seorang kawan on line

Kisah benar.

Suatu hari sahabat aku pergi ke pekan dengan memboncengkan abangnya.
Sampai jer kat pekan,selepas turun dari motosikal dia tengok helmet tak ada kat kepala abangnya lalu bertanya.
Mana helmet tadi ?
Abangnya jawab,tadi jatuh masa motor lalu kat bonggol.
Kenapa tak bagitahu ?
Kata abangnya,tak pe la balik nanti kita ambil lah.
( Buat pengetahuan abg sahabat aku ni ‘kureng sihat skit’ )

Anda fikir macam mana,betul tak jawapan abang sahabat aku tu ?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s