Bini kita pun lawa aaiihhh…

Posted: September 30, 2010 in Uncategorized

Suami   : Ayang… siap ler cepat

Isteri    : Kenapa bang.. kita nak ke mana?

Suami   : Awak siap ler, ada ler… nanti saya bagitau laa.

Isteri pun bersiaplah, pakai lawa-lawa, cantik-cantik, mungkin suami nak buat kejutan, ajak makan kat luar hari ni…   Bila dah siap

Isteri   : Laa yang abang tak siap lagi ni kenapa, ni kita nak ke mana                    ni?

Suami  : Haa… dah siap.  Amboi lawa aihh bini abang ni.. tak pi                                mana-mana laa, saja suruh awak siap, pakai elok-elok sikit                     dok kat umah, selalu selekeh jer.

Bini kita kalo kat umah, cam ni ler… ada bau udang sikit, plus bau blacan sikit, plus bau-bau bacang…  tapi kalo dia nak pi opis… huiihhh  hang tengok… bulu mata tu kena tune satu-satu, lengkung pun ikut darjah jer semua, selari jer nampak…. apa nak heran kalo, orang laki ni tergoda kat bini orang kat opis, esok dah nikah, wak balik umah… cam tu ler jugak

Orang pompuan jawab, org laki dok kat umah pun selekeh, pakai kain pelekat cap gajah duduk, dok kat umah baju pun tak pakai, yang kering nampak tulang cam x-ray, yang sihat nampak perut cam tong drum haa…haa…

Kita serupa jer laa…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s